Najprej prošnja Miloša: "Lahko daš popravek, da moj izpit ni 6, ma 7?" Okej, da boste vedeli, prof mu je pred vpisom ocene radodarno zvišala.
Nato novost, ki zanima nas, vas najbrž ne. Pisci tega bloga imamo po novem možnost, da pošiljamo svoje "poste" direktno z naših mailov. Kaj menja? Mah, pisat je zdaj lažje, zato bo morda blog malce bolj živahen.
Vsekakor: včeraj smo slučajno gledali po TV SLO 1 film o Ferrariju. Ker tudi pri gledanju filmov ne moremo iz svoje kože, je tiho gledanje v ekran že po nekaj sekundah nadomestilo glasno komentiranje in interpretiranje zgodbe po svoje. Ko se je pojavilo ime Tazio Nuvolari* pa se je začelo:
Peter: "Srčy, od zdej naprej te bom imenovali Tazio!"
Miloš: "Jst pej tebe Egidio."
Rezultat: danes ima Peter v svojem imeniku napisano "Tazio SLO", Miloš pa "Egidio SLO".
Tazio (do včeraj Miloš, Sirček, SMS, Stric, Srček ali Srčy) se je tudi pritožil, da ne smemo uporabljati imen, povezanih z barom pod našo hišo, ker "če napišeš u Gugel ime ud bara, prva roba, ki pride wn je Vekaco in vse kagade, ki jih pišeš" (Tazio docet).
Vsekakor: v baru na naši ulici, ki se imenuje po tisti puščavski živali, ki daje tudi ime znamki cigaret, je zadnje čase vedno bolj živo. Odkrili smo tudi, zakaj se v njem zbira toliko bivših znanih nogometašev (na primer tisti, ki bi mu po italijansko rekli Nuvola in ki je tudi treniral slovensko izbrano vrsto). Ampak o vsem tem kdaj drugič.
Vedite samo to, da je vse skupaj tako živahno in zanimivo, da Tazio in Župan Egidio že nekaj časa gresta v bar tudi po nekajkrat na dan - in tudi če mora eden pisati diplomo, drugi pa se uči za ponedljkov kolokvij.
*Tazio Nuvolari (1892-1953), legendarni italijanski dirkač, ki je zmagal na številnih motociklističnih in predvsem avtomobilističnih dirkah, rušil rekorde in postavljal mejnike. Med drugim, kot piše Wikipedia, ... "V sezoni 1946 je na dirki za Veliko nagrado Milana dirkal le z eno roko, z drugo pa je pred usti držal okrvavljen robec. V tej sezoni pa je dosegel še zadnjo pomembnejšo zmago na dirki za Veliko nagrado Albija. Svojo zadnjo dirko Palermo-Montepellegrino je odpeljal leta 1950, na njej je zmagal v svojem razredu, skupno pa je bil peti."
Ni komentarjev:
Objavite komentar