10. julij 2008

Deset nočnih ...


Ura je odbila 1.16 ponoči, jaz - P. - pa sem po večurnem delu pripeljal do konca članek o Berlusconiju (že drugi v 7 dneh, sem štuf: Berlusconija in člankov ... beh bolj prvega kot drugih).
Sem že bil na tem, da grem v posteljo in si za relax preberem par strani knjige, ma sem jo žal pozabu, Tex sem že prebral včeraj, ob postelji ali na njej pa ni nič drugega, kar bi me zabavno pospremilo v sladke sanje.

Zato ni kaj, se morem sprostit s postom ... Ja, je že čaš. Dva dni ne napišeš nič in se že nabere kup novic.

Alora:

1. tukaj http://www.repubblica.it/2007/02/sezioni/scienza_e_tecnologia/blogmania/blog-felicita/blog-felicita.html si poglejte, kaj mi je poslal SMS (Stric Miloš Srček/Sirček). Članek o blagodejnih učinkih pisanja bloga.

2. Kot obljublja med komentarji k prejšnjemu postu, naj bi Nastja kmalu poslala svoje odgovore na Vekacov vprašalnik. Fanjte moji, čakanje je kar dolgo trajalo, ma vam zagotovim, da se splača dočakat.

3. Vekacov olimpijec: vse vaše dosedanje predloge preučujemo, hkrati pa še sami iščemo ta prave "heroje". Naj vam ponovimo, da si želimo čim bolj nepoznanih herojev. Kdo bodo izbranci, bomo javili čez nekaj dni.

4. Še en teden do konca "ankete sovoditeljica". Kaže, da bo "glavaglava" (testa a testa :-)) med Vesno in Marvinom. Glasujte, glasujte, glasujte ... (pametno, seveda).

5. Prav v povezavi z anketo lahko po nekaterih govoricah pričakujemo velika presenečenja - "colpo di scena" (scenski udarec bi prevedli na RAI). O tem smo govorili z nekaterimi organizatorji koncerta za mir na torkovem koncertu Emergency v Praprotu ... Ma zaenkrat nič uradnega še.

6. Ne vem, če vi greste kdaj pogledat na konc strani, ma jaz redno. Je prav zanimivo gledat, kdo si ogleduje naš blog oz iz katerih krajev ... Itak da imamo redne "abonente" v Trstu, Ljubljani itd, ma da tudi ponekod v Furlaniji - si ne bi nikoli mislu!

7. Še vedno iščemo novo cimro; ko bo kaj novga, bomo javli, zaenkrat so naša pogajanja še top secret.

8. V torek sem bil na Staničevi. Naš stanodajalec je vnesel dve pomembni spremembi. O tem kdaj drugič, ker se mi že pošteno spi.

9. Čestitke Igorju Pisonu, ker je diplomiral. Bojan, tebe kmalu čaka. Držimo pesti. Za oba pa velja: če boste pridno sadili, boste tudi pobirali sadeže (ma ke ka... pišem??)

10. Če koga zanima tura v hribe (Krn, Bogatin, Komna itd.) od 20. do 22. 7., naj mi javi. Isto tako, če bi koga zanimal De Gregori 18. 7. v Lignanu. in eventuelno Jovanotti 27. 7. na Trbižu ...

1 komentar:

Jaša pravi ...

glede tistga iranca k dviguje uteži,..sm šow še enkrt na ouradno stran OI,...tistga iranca ni gor...tku d bo treba kšnega druzga tipa iz srednjega vzhoda oz. drugih rovt dobt za kandidata....:D