3. julij 2008

Yasas!

Yess!!
koncno sm nasla neki cajta,da napisem en kratek post...(ki bo brez slikce, ma jih boste ze dobili naknadno:)
torej,na Janovo in Petrovo nesreco me se nobedn ni ugrabu, in u bistvu se mam super...
sicer sm danes sla vseeno rezervirat karto za ladjo za it domow,ma...:P
okej...kaj nej kej povem?
delamo do pownoci alpa kei tazga in pol gremo vn...mi ni se uspelo pridt pred peto zjutrej domow:P
tle so vec al majn anglezi...ne vec al majn,ubistvu so SAMO anglezi...in grki,valda!
emmm....grdi. obojni. tku d....Peter,ne lovim grkov ker ni koga niti gledt;))
sem pa spoznala ogromno faaajn ljudi...zivim s tremi slovakinjami(ena sedi zdei zravn mene in pregleduje svoj mejl;P), druzmo pa se vec al mejn z anglezi ki zivijo/delejo tuki....

hmmm...ce maste ksna uprasanja,kr povejte,vm bom znala dat ksn nasvet:)k drgace ne vem vec kaj povedt:D
ajja...jutri in poju3snjem mam day off, tku d bom sla na plazo in v mesto Krf...in slikca ki sm jo dala v post pred odhodom se nahaja v Sidariju, petdeset metrov stran od restavracje,kjer delam...in je se lepse kukr na slikci:))

okei...mejte se lepo in cestitam Petru za vse izboljsave bloga....je prow vidt,d nima kaj delt,a?:))

(sorry,k ni stresic,ma grki alpa anglezi jih pac ne poznajo:))

5 komentarjev:

Uredništvo pravi ...

Cemo kej vec o Slovakinjah!

P

Anonimni pravi ...

Ziva moja,kaj ti mars bt tm!!Vidi,ce nm ne uspe jt n Ios,bomo sli kr ce n uno plazico kmr dels... ;-) Jmse lpu in uzivaj!Pa pa

Anonimni pravi ...

3 slovakinje...ufffff....
prid kej n msn lih z 5 min d mi kej bl unh ORENK dogodkow poweš(orenk = kull po slovensko(narečje)):-)


ala lpu se mej še nprej;)....
tuj brt in partibrejkr..;)

Uredništvo pravi ...

slovakinje?
brez zamjre ma ne zgledejo tkuuuu ful dobro...
in vse majo fanta:))
ajja,jasmin,ce cs,vam zrihtm kei tle bl poceni...

Anonimni pravi ...

ajjaa...ojla Jasa!!:)
pridi se ti kei n Krf z nasmi,a!:))
bos lohko biw tle partibrejkr:))
Ziva