19. julij 2008

Nekaj pred hribi


Čeprav smo se zmenli (al pa sem samo jaz hotel, da bi bilo tako ...?), da ta blog ne bomo posvečali zasebnim zadevam, mi prosim dovolite, kar sledi.

Alora, jutri grem v hribe za tri dni (mimogrede, kdo ve če se vrnem), in ker okrog Krnskih jezer baje ni internet-kafičev, vsaj do srede ne boste brali kacad. Upam, da bo Živa poslala še kašen postič iz Balkanske Afrike ali pa da nas bo naš SMS presenetil s kakšno svojo zadevco. Sicer pa znova apeliramo na tiste (predvsem na Nastjo!!!), ki smo jim poslali Vekacov vprašalnik, naj ga pošljejo nazaj z odgovori.


Včeraj sem bil na De Gregoriju. Vam pršparam vtise, če koga briga kako je blo, naj prebere tukaj. Po koncertu sem kupu eno majico in z Veroniko smo napol odločli, da bo tista majička uradni dres na koncertu za mir v Zgoniku (jaz sem sicer hotu kupit eno z napisom "I pazzi siete voi", ma druščina ni odobravala ...). A ja, organizatorji, med tridnenvno hribovsko turo bom tudi razmišljal, kdo bi bla idealna partnerka na odru.


Sicer bi rad voščil bratcu naše drage Žive, in še enkrat čestital mojemu dragemu Nelsonu Mandeli za 90-rojstni dan in Bojančku, fantu moje punce, za odliko in pohvalo!


Čez tri dni se (morda) vrnem. Poln elana in novih neumnosti. Veste kolko dela nas še čaka? Moramo še določit Vekacove olimpijce (že spet je lev pojedel gazelo, ki je nosila naše sporočilo afriškemu boksarju), pripravit sprejem za Živo ob povratku ... itd itd


Nč, lep vikend in začetek tedna vsem. Če se ponesrečim v hribih, je moja oporoka zelo preposta: pustim vse Milošu Kalcu, ki bo s svojim smislom za red že znal uredit vse zadeve. De Gregorijeve CD-je pa seveda Živi, ki zelo ceni kantavtorje ... ;-)

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Eh,se upa d se vrnes prej al pole zs hribou...Cene poleg problema sovoditeljice kdu si bo zmislou enga nadomestnika se zate! ;-) Dobro uzivanje svezega zraka!Imejse lpu!

Buio pravi ...

Kokola stran :-)