5. julij 2008

Posta iz Grcije vol.2


Okej....sm mal obsedena s tem blogm,sei vem:))
ma uglawnem...zdei uzivam ze moj drugi day off...kot ze receno sm sla ucjrej u mesto Krf... vtisi? fuul lepo, sicer gorko ma...krasn star del mesta z oskimi ulicami itd.
in pooowno italijanow oz. severnoafricanow,kot bi reku Milos:))
in dns soncenje....na plazi Atropiti, d bo poznt senjo od kopalk:))

in zdei se en msg privato za mojga tatota,kr ne vem njegowga mejla:P
okei,Tanasis je reku,d bo do pondelka kei najdu,ma pr njemu je zmjrej vse "Tumorou,tumorou"...ztu bom js mal prasla tle folk in vm bom kei najdla...
vm priporocm d prnestste kei za dat pod brisaco,k tle so vse plaze pescene in kei pruti komarjm:)
vm bom probla prek Spirosa zrihtt bol poceni rentacar in z jest pa itak je restawracja pr restawraciji. ce rabs se kei mi magar povei tvoj mejl,d ti bom pisla...

ce bi htew se kdu pridt sm...magar awgusta alpa kei,kr povejte,bom probla kei ustimat,k itak zdei sm ku doma tle....kao:))

okei,se vm javim se kei...
in btw...kdu je Igor Veljak?:))
in se en btw...kdu studjra strojnistvo al letalstvo al neki tazga in me pozna prek bloga in je o tem govoru z mojim tatotm?:))

alla miskoti in miske...uzivejte!!!:D

1 komentar:

Anonimni pravi ...

kali orexi!