18. julij 2008

Posta iz Grcije...po dolgem casu:)

Vidim,d ste v tem casu zapownili blog z razlicnimi kacadami in kar me je najbl prizadelo-niti v enem postu ni omenjeno moje ime!!! ste me ze pozabli,al kaaaj? :D
se mi zdi,d bom en daljsi post napisala,ku pridm domow,zdei sam sporocam,d sem z(Z)iva in zdrava (ceprow kot kaze tu nobenga ne prooow prewc briga:D)
in ucjrjej je bil PRVI vecer da nism sla vn...se mi pac ni dalo....
in cez 13 dni grem domow;(((
in razmisljam o tem,d bi septembra prsla nazaj...tipo na pocitnice...itak vsi tisti,k bi jih tela spet vidt,bojo se tuki-Sab, Nina, Katarina, Tanya, Lisa, Khalil, Ollie, Browny, Dino, Wayne, Hannah....
ze vem,d jih bom pogresala za umrt!!!

ju3 ma moj mali bratec rojstni dan,tku d mu ze v naprej voscim vse naj naj za 16.rojstni dan....
ob taki priliki bomo nazdrawli tudi mi tukej:))
alla....Kalimera all of you!:)

1 komentar:

Uredništvo pravi ...

Živa, si živa!!!!! Nismo pozabli nate, kje pa. Sej veš, smo spremljali po TV, da je bil dol v Grčiji potres in alora smo rekli, bom čaki čaki, ki morda ...
Ne dej, se hecamo. Nestrpno čakamo na tvoj povratek.
Srček se nič oglaša, kdo ve kaj je z njim.
Tudi z moje strani vse naj naj bratcu (za jutri), danes pa dolžnostno vse naj naj NELSONU MANDELI (90 let).
In čestitke tudi BOJANU, ki je diplomiral z odliko in pohvalo!!!
A ja, danes zvečer grem gledat mojga dragega De Gregorija, v nedeljo pa grem na tridnevno turo v hribe.
Kdo bo skrbel za blog??
M, še to: vpraši dol v Grčiji tvoje prjatle, kaj bi oni svetovali, kako rešit problem "ankete sovoditeljica". Hvala,
Peter